budak online :)

HEY ! PEOPLE :)

Web Site Hit Counters

15 July 2011

terasa :)

Salam.


Harinih, ULALA pegi kem anjuran Yayasan Perak. Tapi tak sume, org jeh : Fatyn, Faryna, Nany ngan Zetty. Deme pegi dalam pukoi 3 ptg kot.


Nak tau ape 'terasa' nya? baca bawah lagi ---------->


Pagi, kat sekolah. Nany, Fatyn & Zety sibok . Aku pon menjengah. Ouhhhh, deme ngah bincang psl brg yg nak kena bwk pi kem tuh. Yg aku dgr, deme nak bwk : buku teks, sejadah & seterika. Hah. Lantak deme aa kan?

Actually, aku ngan Shima aa gak an tak terpilih. Kalau aku tak terpilih, kira boleh terima lah. Nih, Shima. Budak pandai kot! Aku pelik aa gak. Sorg manusia ckp : kitorg tak terpilih sebab aku ngan shima ngan lain lain tuh pandai belajar sendiri, pandai berdikari *konon. Pastuh, yg mane terpilih tuh cam tak reti study sendiri aa. Haha. Memang kami aa cite dia.


Start dari detik tuh, aku ngan Shima asyik guna ayat tuh jeh ntuk perli budak ULALA yg terpilih tuh. Ayat aku ngan Shima : alahhh, kita pandai study sndiri, buku sendiri takpayah kongsi. Deme tak, Buku kena kongsi. Pastuh kami gelak besar. Ce korg, korg tak? Haha. Mcm tu lah depe.


Setelah beberapa kali diperli, kali ke berapa ntah, deme terasa. Masa tuh waktu rehat. Sampai jeh kat kantin, amek kaw! Buat buat mcm tak kenal troih. Haha. Ape aku boleh buat? Aku jelah sensorg. Hanya mampu berbuat bodoh.


Pas bunyi loceng, masok kelas. Aku rancang nak tempah button ULALA. Sume ULALA nak, hanya org jeh yg takmau. Hah. Phm phm jelah. Hahahahaha! Touching! Takpe lah. Touching aa kome sampai puas sampai lebam! Ada phm?


Yeye, aku punce. Aku tau. Aku tak pandai jaga hati member. Hem, aku lah tuh : Nur Amni Syasya Binti Md Rizal. Kutok puas puas, aku terima dengan hati yg terbuka :)  


 PMR 8a's : amnie :)



No comments:

Post a Comment