budak online :)

HEY ! PEOPLE :)

Web Site Hit Counters

12 June 2011

best :)

salam.


hoi. syiok gila harinih! kome ade, ade? takde punyeeee~ ngee. meh nak story sikit.


aku pegi tengok orang race motor! syiok woo~ syiok gile nak mati! motor depa race bukan cam motor besa uh. nih jenis yang tayar kecik cam tayar basikal. perhhhh! memang comei aa. kecik jea kot, tapi sekali press, nahaiiiiii~ boleh pecah gegendang telinga. tapi syiok sihhh.



*permulaan*


abang aku cakap, budak nih baru form 2. budak sitiawan. woohh! bangga sihhh. em, bising kan?


*pertengahan*


nampak tak nampak tak? laju gileee. depa renovated motor sampai jadik ringan, sebab tuh lah boleh lajuuu. fiuuuuu~


ade satu tragedi berlaku. peserta jatuh motor! berpusing-pusing. betol betol depan mata aku. fuhhhh. nasib aku kuat iman. haha. tetibe pulak. depa nih HATI KERING gila kot. bende alah tuh dah lah laju, tapi depan tak pakai safety lansung. siap pakai short lagi. harap pakai helmet ngan jaket tebal jeh. yang masok sume muda muda.


nanti bulan JULAI, OKTOBER, NOVEMBER ngan DESEMBER ade event lagi. jom lah pi tengok. nak tahu jadual dia? meh datang jumpe aku. haha! aku nak pegi.


8a's PMR : amnie :)

No comments:

Post a Comment