budak online :)

HEY ! PEOPLE :)

Web Site Hit Counters

18 July 2011

ayer dicincang takkan putos mia :)

Salam
 
Harinih mcm biasa. Hehe. Pagi ade perhimpunan rasmi. Kebetulan minggu nih minggu Bahasa Melayu. Lepas lagu Negaraku + Negeri Perak + Perak di Puncak Kecemerlangan + Lagu Sekolah, ade tambahan lagu. Lagu ape tahh. Haha. Pastuh, cikgu kasi dudok. Aku dudok belakang ini hari sebab kes tacing tak habis lagi. Bukan senang nak maapkan org mcm aku. Hehe. Tak sampai setengah jam dudok kat tapak perhimpunan, pengerusi majlis buat : Kepada pelajar 3A, 3B, 3C dan 3D sila bangon. Ambil beg anda dan berangkat ke Dewan Ilmu untok satu program Bengkel Teknik Menjawab Soalan bagi subjek Bahasa Inggeris. Haha, kebetulan! Semua bangon dengan pantas dan bangganya. Haha. Berasak-asak nak masok Dewan Ilmu. Daripada baik naik kelas lu. Letak beg. Semua org pegi bwk penselbox, bwk buku kecik besaq sume ade. Aku bwk diri jeh, Terok terok. Masok jeh dewan tuh, takde tempat dudok pulak. Aku follow bontot Faryna jeh. Mane dia pegi sume aku follow. Pastuh dia dah ade tempat, aku jeh nih yg tengah berdiri. Eh, ade satu tempat kosong. Tapi sebelah Zety. Faryna suroh aku dok kat situ. Dalam keadaan yg agak ehemmmm, aku monolog sat : Takpe ke aku dok sblah dia? Nak ke dia aku? Kang dia tak layan aku, buat malu aku jeh. Camane eh? Haha. Banyak betol mase tuh yg trtnya dlm hati. Out of the blue, cehhhh! Tibe tibe aku nmpk kepala Zety, pndg aku, pastuh dia kata : Weh, dok sini dok sini! Hah. "Bia betol kan?" Aku buat muka pelik. Pastuh dia panggil lagi. Aku dgn rasa serba salah nya pegi lah jln slow slow. Aku pndg muka dia pndg kerusi pndg muka dia pndg kerusi. Last last, aku dudok. kot. Pastuh aku tnye dia : Kau tak lagi ke? Pastuh dia jawab sambil baring kat bahu aku : Tak lahhh. Hahah. So sweettttttttt! Kan kan? lah Zetty Emylina Natasha :) " tau dah perli perli kau pastuh tak mintak maap. Tau tau." Hehe. Inilah yg diibaratkan : ayer dicincang takkan putos. Betol tak? Pk sendiri lah. chaozz~


8a's PMR : amnie :)


No comments:

Post a Comment