budak online :)

HEY ! PEOPLE :)

Web Site Hit Counters

1 August 2011

FARYNA ULALA birthday :)

Salam.


Harinih Faryna ULALA. hee. Wish lah kat dia.


Petang, 5.3o, kami berkumpul kat umah birthday girl. Mule mule ade empat org jeh. Pastuhh ramai. Takde lah ramai sgt. Eh, tapi, ramai lah juak.


Masa first first dtg, semua (aku, Waniey, Jiehah, Shema) snyap jeh. Macam tak pernah jumpe, tak pernah kenal. Senyapppp. Dtg si org (Fatyn, Zety) riuh teros. Fatyn lucuuuu. Si Faryna dok dari dlm rumah suroh makan.


Pas makan laksa hasil titik peluh Faryna, katanya, keluarlah kek. besau siot!



Okay. Dia letak depan kami. Lepas 10 minit kek tak potong potong lagi. Cair dahhh kek aiskem. Faryna kuar umah, dia amek balek kek tuh bwk masok dalam. Katanya, pisau potong kek takde. Alahai, minah nihh.


Pastu, dah jumpe pisau. Mase tuh, dan dan tuh lah jugak Buah Hati dia dtg. Hah. Taknak masok pulak. Keje aku lah pegi panggil. Bile dah habis nyanyi nyanyi hepi besday, potong potong kek, aku pon ape lagi.  gak ahh. Aku sorg jeh makan berdiri. Hahah. Pastu, Buah Hati si Faryna nih dtg dekat aku, suroh aku suap kek kat dia. Aku suap jelah. Aku usha okfineeee Faryna tak nmpk.


Dah tuu, takkan aku nak makan pulak bekas mamat tuh kan? Aku pegang jelah mangkuk kek aku. Lagi sekali, dia suroh aku suapkan kek. Nahhh, ngengade gile kann? Aku suap jelahhh. Faryna nmpk lah pulak. Habis lah akuuuu. Haha. Besok tak tahulah ape jadiii.


'Faryna, selamat hari jadi! Semoga panjang umor. Semoga dimurahkan rezeki. in Pmr. and and Semoga kekal ngan Amin Zaquan. Amiinnn!'


8a's PMR : amnie :)

No comments:

Post a Comment