budak online :)

HEY ! PEOPLE :)

Web Site Hit Counters

5 May 2011

luahan perasaan Pentot Ulala :)

hey, salam.


heh. luahan perasaan. luahan perasaan? yee, luahan perasaan PENTOT ULALA. rasa nak baca, baca. kalau taknak, baca jugak! heheh.


sekarang nih, saya rasa happy tidak tahu mengapa sebab musababnya. rasa happy jeh. heh. harituh MR. CHARMING saya telepon. pukol 5 pagi~ kau ade, kau ade? kau takdee. wekk~ kitorg sembang lama gile smpai terlupa nak solat Subuh. tak baik kann? heheh. tapi, kau ade? konfem takde punya lah.


suara dia dah lain, matured! suara dia mcm suara org yg kacak. aww<3 haha. serius, tak tipu! lain sgt. saya tahu lahh, dulu saya penah gayot ngan dia sehari. aduyaii~ hah! suara dia lain. syiok sgt dgr suara dia. suara gentleman. kembang lah dia kalau baca nihh. haha.


harituhh (yg lain), dia ade panggil dgn isyarat tgn. saya taktaw dia panggil siapa sbb NATASHA ULALA kata dia tuh penyegan yg amat. mane lah tahu kan dia panggil. pastuh, dia kata saya sombong. saya gelak jeh. habis sekolah,  saya turun tangga ikut tangga yg dekat dgn kelas saya. besoknya, FARYNA ULALA cite yg dia carik saya. tapi untok ape? lala~ malas nak pk.


mase dia telepon tuh, dia kata dia nak jumpe saya kat sekolah, nak ckp something kott~ then, saya suroh dia ckp kat telepon jeh, senangg. tapi, dia kata dia nak ckp face to face. macam nak gadoh pulok. saya paksa dia ckp, tapi dia taknak ckp. dia kata tu hal yg kene ckp face to face. agaknya ape lah ekk?


selain itu, saya ada bnyk benda yg saya pendam nih. tunggu nak meletop jehh. tapi taknak lah cite pepanjang kann, ti korg bosann. key ahh, saya setopp kat sini.





nanti kalau sempat, bila-bila, saya cerita lah lagi taw KAK LIMAH pasai saya. heeee~


8A's PMR : Pentot Ulala




No comments:

Post a Comment