budak online :)

HEY ! PEOPLE :)

Web Site Hit Counters

1 May 2011

sikit pon tak heran !

salam.


sebelum aku jelaskan ape maksud aku pasal title kali nih, moh kita dengar satu cita.


ade sorg gadis. kecil, molek saja. hah, budak ULALA lah. actually, dia lagi pentot dari PENTOT ULALA. dia buleh dikategorikan sebagai sorg PLAYGIRL. bukan mengutuk, tapi kenyataan. dia yg ckp sendiri. dia nih asalnya baik, alim. bila out-ing, tutop aurat jeh. tapi sekarang nih, dia dah lain. sekarang nih dia mkin terok.


ape yg teroknya ? sekarang nih, bila hang ngan ULALA, dia dah tak pkai tudong. pkai baju pon tak cukop kain. memang lah ULALA yg lain pon tak pakai tudong, tapi depa tak mcm dia. depa dari awal kenal dah memang tak pakai tudong. tapi, dia nih sebaliknya. bukan aku nak bangga ngan diri aku sbb aku nih pakai tudong, cuma aku tak percaya ada jugak org yg mcm dia nih.


selain dari itu, dia selalu pakai profile picture kat fesbuk dia gamba yg seksi, gamba yg dia pkai baju tak cukop kain. nak kata dia miskin, tak pon. nak kata dia kaya, tak jugak. tapi, at least bole lah beli baju yg cukop kain kan ?


ape kena mengena dia ngan title kali nih ? nih dia nak habaq mai ! ULALA yg lain tak suka dia buat pangai mcm tuh. mnjatuhkan maruah dia dan ULALA jugak. so, kami adakan mogok beramai-ramai di status fesbuk. kami tak tag nama, just perli. hari prtama, dia tak terasa lagi. besoknya, dia dah tak tego ULALA. maybe dia dah terasa.


and then, dia ade tulis kat status fesbuk dia, lebih kurg mcm nih lah bunyi nya, "suka hati aku lah nak jadik pompuan jalang pon ! ade kcau hidop kau ke ?" hah. a few days later, aku dgr cite dia nak keluar dari ULALA kott ~ hah hah. KELUAR LAH KAN ? SIKIT PON TAK HERAN. TAKDE APE KURG PON KALAU KAU KELUAR. betol takk ?


so, to TYHA ULALA. sedar diri tuh sikit yee. kamu tuh perempuan. jgn nak buat perangai mcm tuhh. org yg mcm kamu lah yg bikin para lelaki nihh tak dapat control nafsu. saya bagi nasihat nihh. btw, tc !


heh, KAK LIMAH jgn buat mcm tuu taw ? nanti takmau cita kat KAK LIMAH dahh. hee. stop dulu lahh. nak solat, nak doa kat kawan yg sorg nihh ~


 


 PMR 8A's : pentot ulala :)

No comments:

Post a Comment